hellow...

hellew idag har farmor vart här,när jag skulle hämta mattias så snöade det supermycket mattais orkade knappt gå i den kylan sen hade jag ju lovat mattias attjag skulle köra mattias pöå pulan så då var jag ju tvungen att göra det...igår var jag på scouterna det var skoj..man fick välja om man ville vara ute elr inne,jag valde ju självklart att vara ute *not* aja vi som var kvar inne bakade chokladebollar och åt upp alla innan dom kom...sen när det bara var jag och emma kvar så hade  vi ett litet snöbollskrig..det började med att jag kastade lite snö så att det kom innanför tröjan sen skulle hon ge igen och sen när hon pratade med sin mamma "råkade" jag bara kasta så att hon fick över hela ansiktet...så jag kommer nog få igen på fredag typ...just det ska på hajk på fredag det ska bli jätteroligt för  alla säger att det e bästa hajken på året och det hoppas jag oxå att det blir...:P på fredag ska vi oxå ha matteprov *jätteroligt* orkar inte skriva mera har fått kramp i handen...sees

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0