jullov!!!!

hellew idag börjar jullovet yeey
idag gick jag bara i skolan en timme...under den timmen fikade vi och såg på "shreks jul" sen fick vi en lapp om när vi började och vi började den 7/1....buuu sen fick vi jullov...aja igår så var jag i gropen med scouterna det var asroligt...fördt när jag kom hade jag med mig min dubbelpulka då skulle jag o becca åka tillsammans då gjorde vi det vi kom bara några meter sen ramlade vi och började skratta sen åkte jag med becca igen och då gick det bättre men vi ville inte åka på guppet så vi svängde och ramlade (igen) sen skulle jag åka med stoffe och då ramlade vo oxå så åkte vi igen och det gick oxå bättre...sen gick vi till en brantare backe så skulle vi åka ett tåg så jag och stoffe satt på min pulka sen satt emil och dutten bakom oss och sånt där sen skulle dom köra tåg igen fast bara med min pulka så 2st satt i min pulka sen satt alla andra på plastpåsar och åkte efter sen skulle mats åka med min pulka på ett gupp då gick pulkan sönder på mitten...:P men det gjorde inget sen skulle emil åka en snowboard (stavning) genom massa buskar och när han åkte så gick det som sitter längst fram och gör så att man kan styra gick av...sen stod vi typ i en ring utan att tänka på det då,så var det någon som "råkade" putta ner mig i snön då började jag bara skratta sen när jag stält mig upp så puttar tobbe (ttror jag) ner ludde och då tar han ut armen och jag ramlar oxå...:P aja har fått kramp i armen nu så sees

Kommentarer
Postat av: emma

heej va fin din nya header e:D

kram

2009-12-22 @ 10:53:51
URL: http://belieeve.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0