tråååååååååkigt

Dagens-testet

DAGENS VILL HA:laptop
DAGENS KLÄDSEL:jeans,linne,långärmad,kofta
DAGENS FRISYR:utsläpt
DAGENS LÅT:my life suck with out you
DAGENS PLANER:tv,data
DAGENS SAKNAD:stoffe och benke :(
DAGENS DUMMASTE:venne
DAGENS MISSLYCKANDE:höll på att halka i skolan...:P
DAGENS DROG:...?!
DAGENS KÖP:choklad
DAGENS GODIS:-ll-
DAGENS HUMÖR:sådär
DAGENS CITAT:inget
DAGENS ROLIGASTE:chatta

Allmänt test 

vart bor du:i ett hus
Brukar du komma i tid:jupp
Hur lång är du:typ 1.67
Kan du laga mat:ja
Vad jobbar du med/pluggar du:går i skolan
Vad har du på dig just nu:jeans,linne,långärmad,kofta
Har du någon fobi:...??
Hade du en bra kväll igår:aa skitbra... 
Vilket är ditt senaste inköp:choklad
Din favoritdryck på morgonen:vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån:min mamma
Har du sovit i din egen säng inatt:jaa
Vad hade du sönder senast:inte jag men en pulka igå faktiskt
Vem snackade du med senast:sandra
Varm favoritdricka:obo´y
Favoritdricka när du är riktigt törstig:vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:...??
När gjorde du senast något riktigt dumt:igår tror jag
Saknar du någon just nu:jaa det gör jag två faktiskt...
Vad ska man göra för att få dig irriterad:kittla mig
Någon jag stör mig på:mm
Intressen:scouter,kompisar,data,tv
senaste person du kramade:bella
Senaste person du ringde:mamma
Senaste person som ringde dig:pappa (tror jag)
Vad drack du senast:vatten
Vill du ha barn:venne men i så fall när jag blir äldre
Längtar du till din nästa födelsedag:aa det gör jag
Har rakat dina ben någon gång:nepp
Är du sugen på något nu:ne tror inte det
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:dricker inte kaffe det e äkligt
Använder du hudkräm:ne
Attraheras du av män med skägg:ibland
Micro-pop eller poppa själv:micro-popcorn
Brukar du baka:jupp
Röstade du i det senaste valet:får inte rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:aa elr vet inte jag är nöjd men vissa saker
Vilken låt lyssnade du senast på:vet inte vad den heter
Har någon annan sovit i din säng inatt:nee
Vad tycker du är äckligt:ormar
Har du pengar på mobilen:jupp


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:skolan,vissa kompisar,läxor
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordetpapper:papper,ljus,pennor
Tre saker jag gör just nu:tänker,sover sitter framför datan
Tre saker jag vill göra innan jag dör:älska någon (som jag redan gör...:P),åka till spanien,bli rik
Tre saker jag kan:le,kramas,skriva...:P
Tre saker jag inte kan:vissa volter,åka skidor bra,dricka loglaktosmjölk
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:my life suck without you,higher,party in the USA
Tre saker jag skulle vilja lära mig:volter,mera om mobilen,vara duktig...:P
Tre favoriträtter:tacos,pizza,amerikanska pannkakor


så här tråååkigt har jag nu...sees

Kommentarer
Postat av: Elin <33

Heej på ellas blogg så har du svarat om det som står i inlägget men jag hade redan svarat på detXD

2009-12-25 @ 20:00:25

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0