frågor och svar

Frågor och Svar.

^^

19. Har du skämt ut dej för den du gillar? det har jag säkert men kommer inte ihåg

40. Hjälper du dina vänner? Nej det fattar väl vem som helst att man ska fullständigt skita i sina vänner?  -.-

58. Säger du vad du vill? ja det gör jag ^^

67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? kanske det säkert

71. Har du vart med om en olycka? Well...tyyp när jag bröt benet,armen,axen och tummen så ja  x)

93. Har du tältat? Om jag har förut tältade jag tyyp varje sommar med familjen sen tätar jag med scouterna

118. Vad var det senaste du köpte? Nya kläder och en affisch

141. Ett datum du alltid kommer minnas? ee....jag vet inte riktigt men tyyp 10 juli då började ett suvuränt läger

tove jag tog dom här av dig :))


kramizzar emma <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud köper du fortfarande affischer?:O:O

2009-11-01 @ 18:26:36

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0