hellew!!!!!!

hellew!!! idag har jag vart på scouterna,det var suveränt  först så kollade vi på en film som var jättebra sen skulle vi basta och bada men jag och emma badade inte men typ alla killar badade sen åt vi middag sen så kollade vi på film (igen) sen så skulle vi hem...tidigare idag så har vi julpyntat typ hela huset....
i lördagas så var jag först hos elin sen åkte vi till hennes uppvisning efter uppvisningen så träffade jag linnea och sen såg jag cerine och yennifer...efter åkte vi till elvis fest,när vi kom till festen så var det ganska roligt men sen efter maten blev det bara jobbig för vissa började skrika och under maten så skrev maja i mitt öra sen skrek bella i mitt öra...(jobbigt)

puss kram emma <3

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0