hellew!!!!!!!!

hellew idag har jag vart med maja och felicia det var roligt.i skolan idag så hände det en sak som jag blev ledsen för men det tänker inte jag berätta nu för det e väldigt personligt (just nu ialafall)men men ...idag skulle jag på musical med maja och felicia det var inte såå jätteroligt för jag och flian får alldrig några stora roller,och nu när det börjat nya där får dom alla stora roller så efter julen kommer jag sluta och förmodligen börja på elins dans istället...imorgon ska jag vara med elin och felicia det ska bli roligt
i helgen ska jag på hajk det ska bli roligt för då får man träffa sina kompisar,hajen kommer att vara någonstans...hehe kommer inte på namnet just nu...


kramizzar emma <333

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tja , jo såklart jag gillar att träna men vara bara trött den gången haha ! :) hur mår du bästis?

2009-11-03 @ 20:52:43
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0