hajk+studiedag

tjoo!!
i helgen har jag vart på hajk,det var super roligt.vi var bara 2 tjejer under hela helgen,men det gjorde inte så mycket för killarna var oxå snälla...på fredagen när vi kom fram så satte vi upp vindskyddet vi var klara ungefär 11 på kvällen.fast jag frös under natten för jag hade en sommarsovsäck med mig...


idag har vi studiedag maja ,jag och mamma följde med till mammas jobb,hon jobbar på flygbussarna.nu sista vendan orkade vi inte åka buss igen så då fick vi gå in på datan istället :)
nu ska jag och maja köpa glass...


kramizzar emma <33

Kommentarer
Postat av: jessica <3

vet hur det känns att ta med sig en sommarsovsäck i typ maj -.- fast jag sov med den i 2 nätter bredvid ett hav så det typ blåste som fan xD

<3

2009-10-16 @ 22:19:17
URL: http://smileforever.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0