tjoo!!

tjoo!!
idag har vi haft musical,det var ganska skoj men jag kanske ska sluta iallafall.
imorron ska jag vara med elin det ska bli roligt för hon ska fixa mina naglar så att dom blir fina :)
och sen på torsdag ska jag vara med elvis o jossan vi ska gå till gården,men jag tror att oscar kommer att plåga oss (alltså kickla oss)men det blir nog roligt ändå :)) sen i helgen  ska jag på hajk (igen) men det ska bli roligt för då kan jag vara med kompisar :)jag kommer nog vara med någon av de här:emma,t.k,jessica,tove,jessica, nicole eller någon annan :))

orkar inte skriva mera men sees

kramizzar emma <33

Kommentarer
Postat av: sara

hej!

Nej jag menar inte du emma, jag menar emma H ;)

Hon går i min klass

2009-10-14 @ 15:19:20
URL: http://italyforever.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0