förstod nån "dikten"

heej idag har jag vart med eliin o frida hemma hos frida det var lite jobbigt först för frida ville nt vara hos henne o eliin ville nt vara hemma hos henne men för mig spelade det ingen roll men till sist blev det frida o det var najs när vi kommit dit så stte vi på datan sen skulle vi se på tv o då gjorde vi honungsmelonsbitr till oss sen åt vi mackor o sen gick vi in på hennes rum o pratade o busringdeXd aja iaf sen skulle jag o eliin hem så eliins pappa körde hem migg o sen så skulle jag cyklafrån skolan o det var iskaaaallt att cykla i snö..men aja på tal om dikt jag var arg o ville bara skita i alla andra men när jag väl skrev den så insåg jag hur mkt jag älskar dig skulle nt kunna leva utan dig bby <33333333333333333 men aja nu ska jag kolla på lite bloggar o kom ihåg att alla tjeje ska ha mjukisbyxor imorron hejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0