håll tummarna vill nt vara sjuk på varborg hr aldrig vart det :(

hej idag så har jag nästan bara sett på tv det har vart låååååååååångtråååååååååååkigt skulle faktiskt kunna gå till skolan istället :O aja har sett lite olika pogram o sen har jag messat ed många men mest nathalie... just nu så sitter jag vfid datn x) aja mamma håller på att tona håret på sig sj...o efter maten ska vi färga o slinga mitt hår det kmr bli naajs ;) o sen så ska jag kolla på tv (igen) o sen imorron kmr jag vara hemma o om jag nt har feber så ska jag till majbrasan och sen ska jag sova i stugan o då e et hajk sen ;) kmr jag hem på söndagen så det e bara att hoppas att jag e frisk..annars kmr jag sitta o vara arg på mig själv för att jag blev sjuk just idag ;( heeeeejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0