halloj^^

heej nu e jag hemma från farmor o farfar först åktwe vi till anneliie o lämnade några blommar för att hon har bliit såå alergisk mos många saker sen åkte vi till farmor o farfar o sen kom elvira,gunnar o jenny o sen så åt vi o sen ville elviis ut o då földe jag med sen så gick vi ut som asgt o sen så ville hon gunga o allt möjligt o sen "råkade" hon kasta sand i mattias ögon o sen så gick vi in så började mattias springa där ute (dom har en balkong som vi satt på) o då började elviis asgarva o sen blev det påsktårta med massa marsipan o sånt där sen ville elviis ut igen o sen så kollade vi på tv o sen så åkte vi hem o då somnade mattias o innan vi åkte satt han o sa "jag ska hoppa på stuttsmattan" o sånt o sen så somnade han påvägen hem o sen när sanda säger "mattias du ska vakna" mamma ba "nee väck nt han han ska sova då kmr mattias in i bilden "nee jag ska ut o hoppa" o mamma o pappa o jag började tyyp asgarvaXD o sen så gick vi ut o hoppade o nu sitter jag härXD hejdå

Kommentarer
Postat av: E m m a a ♥

fin blogg ! :)

2010-04-05 @ 10:24:04
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0