heejXD

halloj idag så kmr eliin o så ska vi hoppa så att benen kmr bli spagetti :P aja jag ska vara med eliin hela lovet förutom söndagen... i måndags var jag med eliin.carolina,linne det var roligt vi körde tyyp SKP o sen så gick linnea hem o då så gick jag,eliin o carolina ut o så visade vi skolan för henne o då stod det en skuum vit bil vid skolan o då gik vi o när eliin åt hos oss igår fick vi veta en sak....:
att det var nån som hade kommit in i skolan o det sägs att det e ungdomar (oj vad svårt att giss :O)  o det var tyyp flera personer för det var en person som hade skurit sig med kniv o så hade glasrutor gått sönder av att personen hade ramlat genom glasrutorna så nu får ingen komma in där nt ens smbarnen som måste in där :O aja nu vil jag nt prata om det.... tisdagen så hade jag sovit hos eliin o vaknade halv elva av att pappa ringde o sa att jag var tvungen att gå med ziiita o då gick vi vid tyyp halv två o då hade vi fortfarande nt ätit sen så hoppade vi rätt mkt så gick eliin hem vid nio o sen vaknde jag idag av att det åkte en helikopter över oss sen gick jag ner o då e det nån som står o plingar som en galningn så då så ska jag öppna men jag ville nt öppna såg nt vem det var eftersom den personen hade it hjälm o konstiga kläder men sen så öppnar sandra o då visar det sig vara papa som åker helikopter det e najjs ;) o sen så såg vi på när han lyfte så om ni hördeen helikopter så var det min pappa!!! idag skulle sandra följt med mamma på jobbet o så skulle hon klipa sig o sen imorron skulle jag o eliin följt med men sandra e sjuk....aja på fredag så kanske vi får följa med o sen så sa vi hadla till min fest :D sen kmr ema vi ungefär 11-12 då ska jag vara klar...

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0