oboy:P

tjeenaXd idag har vart en liten skuum dag först vaknade jag vid tjugo i åtta sen träffade jag bella o majs kl 07.50 o sen cyklade vi till skolan seb ba dissade eliin oss >.< det var dååligt sen har vi entlilgen lunch o i slutet så hämtade felicia mjöl till migg o precis efter så spillde jag när jag drack så jag torkade bort mjöl från byxorna -.- o sen känns det som om jag har kissat på mig inte bra!!! o sen cyklar jag hem o sen kmr jag hem duschar bort mjölk lukten o sen satte jag mig här med lite oboy o sen innan jag duschade åt jag lite glass o då spilde jag oxå^^ har jag HÅÅL i läppen elr?! aja hedjå

Kommentarer
Postat av: towwis

Tyvärr, Emma, men jag har ganska mycket att göra just nu. I skolan alltså. Så jag har inte så mycket tid över att fixa designer. :S <33

2010-04-15 @ 21:14:10
URL: http://towwis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0