svar på frågestunden det e bara en som har frågat något (som jag känner eller iaf nån som säger vad den heter) men ni andra vf frågar ni nt alla frågar som jag tyyp nt käner förutom dom som jag e med :S lite konstig rubrik jag vet ;)

heej här kmr svar på frågestunen...
andvänder du smink
vad??
svar: jaa jag andvänder smink,jag andvänder mascara på vardagen o tyyp när det e fest kan jag använder lite mera smink :)


Postat av: aqwert
vad heter din ex.pojvän? För o efternamn

hur länge har ni vart ihop?
svar: han heter stoffe (christoffer) vet nt om jag får säga efternamnet :S vi har vart tsm från 10/11-nån gång i februri (slutet)

vem/vilka ser du upp till??
svar: ee jag ser upp till rätt många men här kmr namnen: Emma.R,Emma.H,johanna.r,johanna.s,rebecca.b-l,izabella.w,rebecca.r,elin.j,elvira.w,josephine.s,maja.a,frida.j-s,felicia.p,emelie.g,linnea.f jaa men dom här namnen står nt i ordning så att ni vet :)

Postat av: eric
varför följer jag den här bloggen???
svar: jaa  fråga dig själv men jag tycker om att du följer den ;)




Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0