vart är du??

du,du,du du förendrade mitt liv.Allt började om när jag såg dig du är en bättre vän en den sämsta...
älska och hata är ungefär samma sak fast när man älskar så står namnet inuti mitt hjärta och stannar där för evigt hata därimot an vara där ett tag och sen åker det bort ingen vet varför?!men jag vet varför just Du åkte bort joo det var bara för att vi bytte skolan sen dess har du vart annorlunda det finns inte du och jag längre utan bara jag eller bara du.....men i detta kaos så finns det nåt speciellt,vi har bråkat ett antal gånger men du ska se att det löser sig det gör det alltid....under denna dikt kan jag säga ett antal personer som jag vet är så....
men...man måste ju älska oxå och det gör jag..i mitt hjärta finns det många namn som betyder allt för mig dom kom in och kommer inte ut igen så är det bara...
jag kan oxå älska medans den jag älskar hatar mig jaa ni fattar kärlek är svårt både hos kompisar och sin *riktiga* kärlek <3
hejdå hoppas ni förstår vad jag menar

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0