min dag...o veckan fram :P

tjaa!
kanske skriver sen idah men det får vi se om jag hinner...
idah har jag vart i skolan det var väl inte så roligt för vi hade tre SO lektioner på en dag :O
efter skolan drog jaa,eliin o bella till centrum för vi skulle kolla på present till majs ':D
jag köpte.....det får ni veta när jag gett presenten till majs för vet inte om hon läser denna blogg :P
iaf sen träfade jag min farmor :D
idah ska vi äta hos pappa...
imoron e det torsdag o jag har ingen aning om vad jag ska göra XD
iaf på fredag så åker jag herm till majjs för hon ska fest :D
aja herrå (K)

Kommentarer
Postat av: towwis

Sv: Haha tack, Emma! :)

2010-08-25 @ 19:43:01
URL: http://towwis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0