Awesome :P Jag är en rubrik :P

Hejj alla Emmas skit söta läsare :) <3
Eliin här igen :P Emma var inne på datan igår :P men hon bloggade nt :P vet nt vf men hon kanske nt gjorde det för att hon nt orkade, elr tyyp gjorde nt det för att hon visste att jag skulle det :P Ajaj skiit samma :P Som ni märker så fick Emma nt nån header elr design kanske man ska säga :P för att jag försökte men det gick nt så bra :P o varje gång jag ska göra en så blir den ful elr så går det nt att sätta in på bloggen -.- skiit jobbigt men det blir så ibland :P HAha men aja nu ska jag försöka fixa en design nu när jag nt har nåt att göra :P så får vi se hur det går :P <3


Nu kmr lite headers som  Emma har haft under sin blogg tid :P

Den första :P


DEn andra :P


Den tredje


fjärde


sjätte



sjunde


åttonde


nionde


10


11


Det här var hennes blivande men det gick nt :P




KLicka på bilderna för att dom ska bli större :P



Xd // Eliin www.elaijjn.blogg.se


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0