Jameen heej :D

Heej :)
Jaa nu e det jag (Emma) soom skriiver ;)
Först i fredags var det hajjk o då kunde jag inte blogga...För att göra historien kort säger jag- Helgen var aswome!
Doom som gjorde helgen ännu bättr va Nisse- Victor och Sebbe!!
Jaa o sen va det jue mååndag,skola som vanligt och sen scouter :D:D
Sjukt roligt som vanligt!!
Seen har väl veckan gått seegt,skola mer skola och ännu mera skola...
Jaa vf jag inte bloggat e för att mammas data gick söder tyyp ;O och jag e hos mamma o vi har just nu bara en data hos pappa ;)
:D Bliir mer uppdatering på söödag ;D
Meen Eliin om du ser det här kan du blogga åt meej*?
Taack föresten Eliin :D

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0