hmm??

tjoo!! idag har jag vart i skolan o med elin...det var roligt men när jag skulle gå med zita ville jag att hon skulle följa med men det ville hon nt men till slut fick jag med henne o jag förstår henne att hon nt vill gå ut i 10- men man måste men sen mötte vi min syrra som tog över efter halva vägen :P aja idag efter att elin gått åt vi pizza för att mamm fyller år^^ sen fick vi ostkaka...mums^^ o sen skulle vi göra chokladbollar till min syrra som fyller år imorron så då gjorde vi det men jag var nt riktigt på bakar-humör så jag orkade nt..men imorron kmr farmor o farafar för att fira sandra o mamma men gunnar o jenny o elvira kunde nt komma för elvira har 39% feber så dom skulle åka till sjukan (hon e 2år) sees

Kommentarer
Postat av: towwis

Haha tack! :D Du får väl lära dig. ;)

2010-02-24 @ 20:20:10
URL: http://towwis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0