skolan idag blääääääääää

hellew idag började skolan det e typ bara våran skola som börjar idag alla andra skolor börjar typ imorron,måndag,elr tisdag det e orätvist :( aja efter skolan typ precis innan bussen kom så puttade henrik ner frida på marken först blödde det bara lite sen blev det mer o mer blod så började frida må lite dåligt men jag sa att hon nt skulle se på såret då gick det bra...sen åkte jag till stoffe och vi satte på johan falk på datan det var bra sen såg vi lite sen fick jag mina julklappar från han..på bussen öppnasde jag dom det var doftljus och en sån där man lägger ljusen på så nu har jag tänt alla ljusen så nu luktar det gott i mitt rum...sees

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjena kolla in min blogg och din var skit snygg♥

2010-01-09 @ 19:37:25
URL: http://emmalovers.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0