tkuydxfg

hellew idag e jag sjuk (igen) det e skitdåligt för idag skulle jag o elin åkt till cenrum o sen skulle jag sova över hos henne men så blev det ju självklart nt...:( så nu ska jag vara hemma hela dagen....mamma o mattias e oxå hemma för att mattias e sjuk så nu kommer vi köra en timme var på datan så vi kommer byta mellan tv o data sen kommer förmodligen sandra oxå hem o då vill hon spela o sånt...jag o mamma skulle skapa ett konto på facebook men det står att man ska få ett mail som säger att man kan logga in men det där mailet har nt kommit än så nu sitter jag o väntar på ett mail....seees

Kommentarer
Postat av: eric

det kan komma till skräppost kolla där

2010-01-30 @ 14:55:25
Postat av: eric

det kan komma till skräppost kolla där

2010-01-30 @ 14:56:04
Postat av: emma

tack för rådet men nu funkar facebook på mig :D

2010-01-31 @ 12:51:15
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0