30min dit-30hem??

helluu idag skulle jag ju träffa chipen...så jag vaknade vid åtta och då duschade jag o sen satt jag vi tven och åt frukost o sen vid tio tog jag bussen till handen...precis när jag var framme vid rudan ringer chipen och precis när jag sätter mej ner för att det är så varm ringer chipen och säger "jag kan nt komma idag"elr nåt sånt å det var bara att gå tbx till bussen och vänta på nästa buss^^ och det är ju nt direkt det roligaste att först sitta i en överfylld buss i 30min och sen samma sak hem -.- och sen när jag kommit hm satte jag mej vid tven och åt lunch och snart kmr eliin tror jag^^ o sen ska jag gå med zita och sen vet jag nt^^

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0