förra inlägget e kostigt^^

helluu!!!!
idag vaknade jag rätt tidigt för att det var för ljust^^ iaf kollade på tv rätt länge o sen åkte vi till farmor o farfar och min fam. åkte o badade elr jag,elviis och gunnar o jenny åkte till en marknad och kollade lite jag köpte tre ringar till mej själv^^ och först när vi kom dit såg elvis (hon är tre år) ett litet tåg som hon genast skulle åka och sen var det några cola "burkar" elr nåt sånt som man skulle sitta i asså snurrade det o elviis fick nt åka själv så jag ställde upp och åkte med henne (stolt) och sen ville elviis hoppa i en hoppborg o då hoppade jag oxå med henne och under tiden hade gunnar vunnit ett 2000g choklad^^ så när vi kom hm fick jag och elviis varsin o sen gick vi ut o en åt vi middag o sen fick jag en till chokladkaka (hihih jag fick två alla andra fick bara den^^)
ignorera förra inlägget satt o tänkte och började skriva och ni som vet var tyst om det!!!!!
förresten tkr synd om dejj mkt beca <33333333333333333333333333

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0