steeeeeeeeeeekhett ute!!

heej alla!! idag har jag inget att göra för att ingen kundde tyyp...iaf idag åkte jg till pappa för att jag skulle gå med hunden.....f***n vad det är varmt hålle på att dööö....iaf har fått en ny sterio hemma hos pappa det e najjs :) och sen imorron åker jag till farmor och farfar ska sova där onsdag till torsdag och sen på fredagen ska jag vara med eric och sen på lördagen ska jag packa o förmodligen vara med eliin och på söndagen kmr eliin till mej vid haslv tolv och vid halv ett ska vi till grönan...vi ska vara där tills det stänger och sen slaggar eliin hos mej o på måndagen ska jag ju vara med eliin sen så ska jag packa o på tisdagen drar vi till småland för att träffa mina sysslingar ellen,malin och alma och sen åker vi hem och tyyp två dagar efter vi kommit hem ska vi iväg igen fast den här gången till norrland där vi åker till mammas kompis som ska ha 40-års fest och vi kmr förmodligen jaga kor hela dagarna (dom bor på en bondgård) o sen åker vi hem...då har mamma haft semester från den 17/7-3/8 och sen börjar pappas semester o vi kmr nog vara hemma bara några dagar innan skolan börjar så det här inlägget är nog det sista på sommarlovet...kanske skriver mera sen vet nt....
och jag vet nt vad vi ska göra med papaa....
och om jag nt skriver mer säger jag
grattis Frida på 13-årsdagen
grattis Ellen på 12-årsdagen
grattis Maja på 13-årsdagen

hejdååå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0