svar på frågestunden...

från: jossan
fråga/frågor:
1. Hej emma vad heter du??
2. Vilket av dom här valen skulle du vara om du måste välja?? ( Emo,Fjortis eller Tönt?)
3. Hur Gammal är Zita??
4. Hu många djur har du haft??
5. Hur många har du vart ihop med?
6. har du krossat någons hjärta??
7. Har du varit otrogen??
8. Har du snackat skit om någon??
9. har du sett eclipce??
10. vem saknar du=??
från: eric
fråga/frågor:
hmm... jag kommer inte på nått att fråga. 
så jag frågar. vad tycker du vad jag ska fråga???
svar från jossan:
1jag heter emma^^
2.fjortis^^
3.zita är 13 i människor-år och 93 i hundår (i november)
4.2 en hund som hette rocco och nu zita^^
5.4 elr femn^^
6.jaa det har jag :/
7.nära men neej
8.mm det har jag
9.jaa jag såg den tgår^^
10. jag saknar många men mest dom som bor långt bort....dejj,becca o några till
tack jossan för frågorna =)'
svar från eric:
jaa det var ju en perfekt fråga =)
tack jossan och eric för frågorna o ntr tack till dom som läser bloggen men nt frågar^^

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0