centrum idag ;)

heej idag var det ju skola som vanligt sen efter skolan gick vi först hem till eliins granne för hon skulle mata deras katt sigge och sen efter det tog vi tåget till handen o å gick vi diekt till donken o åt glass o sen kollasde vi lite i centrum jag köpte bikini (över och underdel) aja sen köpte jag ett halsband och så köpte eliin ett bästs-armband et e najjs ;) och sen köpte jag lite godis xD och sen tog vi tågt hem och sen så efter maten pluggade jag NO har prv på fredag och efter det gick jag till ylva och hoppade och då do min telefon det e nt roligt o det går inte att sätta på den!!!!!! :@ jah hatar det.... aja ska gå upp o kolla om det går att sätta på den asså telefonen hejdå ;)

Kommentarer
Postat av: Eliin

Heej nu har jag veckans blogg på bloggen så passa på att anmäla dig!!!



http://elaijjn.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment

2010-06-01 @ 21:05:25
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0