....

hellu idag fyllde sötnosen Emma 13 år har sagt grattis tre gånger först nån dag innan sen ringde jag henne idag och sen skrev jag på fb ;) och sen idag ska jag ringa rylle och sen imoron kmr jag bli blöt enligt henriks kompis (erik) ujaa han säger att han heter erik men det är inte sant o jag vet nt vem det e bara att han går i tungelsta så imoron kmr jag bli blöt av henke för att (erik) vill ju nt vias sej därför gör henke det åt han :P det kmr bli skooj vill bli blööt haha det e skoooj xD aja får väl sätta på några kläder som nt är tyyp vita....aja hejdå ville bara berätta det....

Kommentarer
Postat av: ....

Kan du inte sätta punkt. man vet knapt vad meningen slutar eller börjar.

otroligt störande.

vet knappt hur jag ska läsa för att fatta vad som står.

så snälla snälla sätt pungt

2010-06-02 @ 20:33:17
Postat av: emma <3333

sry... tänker nt på det...:P

2010-06-03 @ 14:47:16
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0