heej små söta läsare <3

heej! igår var jag med eliin det var roligt först så vaknade jag tyyp vid tio o sen tänkte jag att "jaa men hon är väl klar runt elva" men nää då hon var klar vid två -.- o under den tiden han jag göra mkt o sen slaggasde hn hos mej o idag åkte vi till haninge centrum o kollade o köpte lite...jag köpte (pilot)glasögon på glitter,shorts på H&M,en blå/vit klänning på H&M,en långärmad på bik bok o toffsar från bik bok det var najjs o sen när vi tog bussen hem så till ribby o precis när vi gick på i V-H då började det ÖSREGNA o sen när vi gick av i ribby träffade jag Johanna o jag hann bara krama henne innan hon skulle på bussen o det tar max 10 min att gå hem till mej o på dom 10min hann vi bli genomblöta asså man kunde nästan vrida uyr vatten från våra koftor xD o sen började vi lyssna på musik o sen skulle hon hem o sen åt vi o nuär vi i villan (mitt andra hus xD) o nu ska jag sluta skriva XD
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollo

titta in på min blogg: http://ssvampis.blogg.se :D

2010-06-18 @ 22:33:10
URL: http://ssvampis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0