hej

heej idag har jag ju vart hos eliin det var kuuul i slutet hade vi tyyp lite damp o började skriva (jaa vi skrev sms när vi satt en meter bort från varandra) äckliga saker till varandra xD iaf idag på niksta satt henke,eric,maja,felicia,jossan,jessica och marcus o pelade kort o så kmr jag o förstör allt genom att jag sätter mej på henkes handuk så att henke måste sitta på erics handuk o då blev eric "arg" o sen låg jag ner o då ville henke att jag skulle akta mej men jag gjorde nt det så han "rullaDE" över så att han låg PÅ mej! o sen fick jag kolla på hans telefon mem jag fick nt kolla på kontakter men jag gjordee det iaf o jag låg ner på rygg o sen slänger sig henke över mej o det misstolkades rätt mkt xD o sen när jag tyyp nästan hade svarat hade henke börjat kittla mej o jag skek skiiit mkt o alla hörde tyyp xd o sen åkte vi hem till eliin o sånt där sen efter det skulle jag gå o hämta mttias (min brorsa) o sen ringde pappa o sa att jag skulle få nåt för att jag hämtar han o sånt där :P o sen fick jag veta att mamma e magsjuk -.- o att jag får min telefon imorron :D imorron ska jag föresten slagga hos eliin först efter skolavslutningen ska jag hem o fika o sen ska vi äta tårta hos eliin o sen slaggar jag där xD hejdå
hoppas ni orkade läsa allt

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0