kanske,kanske,kanske ;)

tjuu"! idag var det skola som vanligt sen igår så hade min telfon ju stängts av xså nu har jag en "lånetelfon" o det e nt roligt för alla mina kontakter finns nt ens på den det e hemskt o nu var eliin så snäll så hon skuller kolla om hon hade nån telefon som jag kunde låna ;) o sen idag när vi körde kungen så fick jag två bollar i magen och det var nt bara "oj jag råkade bara förlåt" det var med fliit så nu ska jessica få ett *fint* sms snart och sen efter skolan cyklade jag hem o nu sitter jag hära :P

Kommentarer
Postat av: johanna

Vem gör dina headers?

Jätte fina <3.

Kram :)

2010-06-02 @ 16:00:06
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0