skiit väder >.<

hell i fredags var det ju skolavslutning vi börjsde kl 10.00 o slutade yyp 12.00 elr nått o se efter de åkte jag hm åt fika och packade o sen drog jag till eliin o då fikade vi där det blev tårta o det var gott sen var jag med eliin o jossan ända till fem d jossan skulle hem o ät o sen vi halv åtta gick vi till gården det var roligt för först så tyyp spelade vi kort o sen blev det tårta (igen) o sen var det 5-kamp o då var jag o jossan ett lag o första grenen ar att man skulle ha en vattenpistol o sen skulle man stå en bit ifrån och skjuta vatten i en skål och andra grenen var att man skulle kasta ringar på en grej o tredje va att man skulle ha en plast sked o ha en tomat på o gå sen o fjärde va att man skulle skjuta en pil på ballonger o sen var det nåt mer (tror jag) men det kmr jag nt ihåg o sen kom vi tvåa o sen var det lotto elr nåt spånt man skulle skriva sina namn o sern skulle dom lotta o då vanna jossan 300kr på grönan :O neejdå jag ät inte avensjuk elr nåt....
o sen för att hon flytar på måndag så fick tyyp asmkt godis -.- baajs :P
sen gick vi en vid halv tolv elr nåt o då så skulle jag slagga hos eliin vi somnade vi halv ett o vakndse vid halv tio-tio o sen på lördagen (igår) mötte vi elviis och emma så gick vi hem till elvis o då började vi tyyp spela teater det var nt så jätte roligt faktiskt o sen körde vi pip-leken o sen gick vi hem till eliin o åt tårta sen skulle jag tyyp hem...
o sen åkte jag till mamma då packade jag upp och sånt där sen åt vi middag o sen gick vi till ica nära o köpte godis och sen tog vi bussen till V-H för att kola vilken buss vi skulle ta o sen satte jag med vid tven när jag kom hem o då kolladse jag på "en prinsessas dagbok" o sen kollae jag på "herbie" vet nt hur man stavar det xD o sen gick jag o la mej^^
o nu är jag hemma igen
hoppas ni orkade läsa allt ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet ingeting kommer bli som förr :/

2010-06-13 @ 19:33:59
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0