svar på frågestunden...

Av: elvis
Jihoo!!^^ Jag har nåra frågor:D:D 
1. Vem va din första kärlek??
2. E du kär nu??:D
3. Vem hatar du mest i världen?>.<
4. Hur mår du??????????:) <3333
Svar:
1.eh...jag tror det var alex på scouterna....
2.jaa
3.den som jag hatar mest är en på scouterna...säger nt namn
4.jag mår toppen sj då??

Av:anonym
1.Vad tycker du är bäst med din blogg?
2.Vem är du kär i?
3.Vem i din klass hatar du mest?
4.Skulle du kunna tänka dig att flytta/byta skola för någon annans skull?


1.det jag tkr är bäst med bloggen är att många läser den ;)
2.en i skolan....
3.killarna
4.det beror på vem det är...!

Postat av: eric
1.jag har nogg frågat förrut men varför följer jag din blogg kan duy svara på det

Svar:
1. för att du gillar mej??

Av:eric
1.hur länge ska du ha din frågestund

Svar: till nu ;)

tack för alla kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: V E R O N I K A !!♥

på din header så är du där aa den där bilden ssom är i mitten där det är en pussmun på den bilden under dig så sticker det upp ett huvud, vems huvud är det? :D

2010-06-16 @ 19:02:19
URL: http://veronikavirreverre.blogg.se/
Postat av: Eliin!!

sv till veronicaXD det är nt ett huvud det är emmas knäXD<3

2010-06-16 @ 21:51:57
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0