tjuu xD

heej tänkte bara säga att jag lever och mår toppen (säger vi) idag så skulle jag vart med henke men han e fortfarande kvar på hans landställe såvi ska vara imorron istället iaf så idag åkte jag,sandra och zita min hund till nynäs där min farmor o farafr bor o en ska vi gå på stan o kolla litre o sånt där o sen sk jag hem....jujst nu är jag bara glAD över att bröloppet e över....dom flesta jag känner e trött på det redan innan bröloppet ens börjat så det är sköönt att det är över... och igår så var jag hemma hos pappa i hans lägenhet o sen åkte vi hem o hämtade mamma o sen drog fvi till nynäs o åt middag hos faramor o farafr o sen åkte vi hrm o såg på tv o sen sov vi o jaa nu finns det inget mrea att berätta :P

hejdå <33

Kommentarer
Postat av: johanna

Saknar dig <3

Allt bra?

2010-06-26 @ 13:29:50
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0