2 snygga killar på en dag kan nt bli bättre^^haha >.<

hejehj!!!! jaa rubriken äger!! först så vaknade jag halv åtta o jag började tio över åtta o då blev det lite stressigt ;)  sen på no:n så började emil o oliver fråga tyyp alla tjejer om dom vill bli tsm med dom...o självklart stod jag på tur :P först frågade emil mejj o då nickade jag bara lite retsamt mot dom o han tog det som ett jaa sen började oliver fråga o då log jag bara retsamt o sen efter svenskan så gick alla hem förutom jag,oliver,charlie o mattias då började oliver igen "vill du bli tsm med mig" o sånt^^ för vi hae ½ studiedag o då skulle vigöra en so:uppgift men jag ville nt göra den hemma så jag gjorde den i skolan^^ sen skickade oliver en lapp "vill du bli tsm med mig??" o jag svarade nt men när dom skulle gå tog oliver pennan o strök under ja o han blev så j*vla glad...
det här e ett skämt hoppas jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad hände med stoffe

varför svarade du ja till båda

2010-03-16 @ 20:04:30
Postat av: emma <3333

asså det var ju på skämt o jag älskar fortfarnade stoffe o hoppas att han gör det oxå men man måste faktiskit skoja lite o oliver o emil skulle aldrig gilla mejj annars

2010-03-16 @ 21:06:04
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0