dagen misslykande O.o

heej jaa som sagt dagen misslykande e ju så klart jag=snö...det började med att jag sandra o ida skulle köra snöbollskrig det gick bra ändå tills jag sprang i snön så att jag fastnade i ett dike först så försökte jag själv sen så efter 5min ringde jag mamma o berättade att jag nt kom ut då skulle sandra o ida hjälpa mig men självklart gör dom fel sandra sparkar på snön så att den blir ännu mera packad...sen så hämtar sandra en sopkvast o så hackar vi sönder isen/snön det tog ca 20 min..först när JAG  försökte "hoppa" elr sparka på isen kändes det som om jag bröt antingen knät elr foten det gjorde fruktansvärt ont ska du veta aja nu vill jag aldrig t i snön längre....

Kommentarer
Postat av: caroline

Hejsan Emma vad har du för färgkod , alltså vill ha den dära svarta bakgrunden :D

2010-03-02 @ 08:48:28
URL: http://carrrrolines.blogg.se/
Postat av: emma <3333

min färgkod på svart e 000000

2010-03-02 @ 11:31:27
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0