hejhej^^

tjaoo!! jaa nu har mit uppdataring nt vart så bra men aja skit i det nu nu ska jag berätta vad jag gjort på lovet
måndag: på måndagen var jag bara hemma o tog det lungt
tisdag:var jag halva dagen hemma sen var jag med eliin det var rolligt ;)
onsdag: eliin kom till mig o så sov hon här somnade kl 01.30...hehe
torsdag: eliin  o jag har halva dagen sen gick vi till eliin o så sov vi där ;)
fredag:vi var hos eliin hela dagen vaknade 09.00 haha...
lördag: vaknade 07.30 för att duscha sen kl 09.00 kom farfar o hämtade oss för mamma o pappa skulle städa huset så på dagen bowlade vi (jag vann)
söndag:då vaknade jag 07.00 sen såg jag på vasalopet til 12 sen så kom pappa,gunnar,jenny o elvira till farmor o farfar sen åkte vi hem :) visst e det intressant *host*
hejdå lingontå haha ;)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0