hello ;)

heeej iadg hade vi idrottsdag på skolan o jag hade valt najaden med eliin (  www.elaijjn.blogg.se   ) elviiz (  www.snyggelvis.blogg.se  ) emelie (   www.emeliiei.blogg.se   ) jossan (  www.josephinelifehate.blogg.se  ) det var roligt men jobbigt  först hade vi styrketräning i skolan det var jobbigt..sen gjorde vi tacos det var gött ;) sen tog vi tåget sokm gick 11.28 för att komma till najade där elviiz mamma väntade sen skulle vi ha kondistionspass oo det var joooooobbigt sen åkte vi hem o på vägen hem ringde jag mammzen o då höll jag på o tappa telefonen för jag var såå j*vla trött sen satte jag mig vid tv o höll på att somna haha aja sees

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0