hesan svejan ;)

för en liten stund sen så hjälpte emeliie mejj med son där "ipod" men det gick inge bra för nu e den jättelite o nt allt så som jag ville ha den men tack ändå emeliie  aja efter maten så duschade jag o sen satte jag mejj vid tv o sen hära^^ imorron börjar agen med att jag går upp o letar efter några kläder tills imorron^^ o sen börjar jag kl 08.40 o på måndag börjar jag 12.20 o slutar 14.04 aja
från anonym:
men gud vad hände med stoffe
varför svarade du ja till båda
sv:
asså det var ju på skämt o jag älskar fortfarnade stoffe o hoppas att han gör det oxå men man måste faktiskit skoja lite o oliver o emil skulle aldrig gilla mejj annars
du vet nt hur mkt jag älskar han^^
sees och om du e modig nog att säga vem du e så kmr nt jag bli arg elr nåt sånt o då kanske jag kan berätta vad som hände mellan mejj o stoffe

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0