jaha :P

heej idag har jag vart hemma o tagit det lungt först så var vi i skolan hade idrott,läsning fast vi skulle egentligen ha slöjd men hade ingen slöjdlärare,sen hade vi lunch o sen hade vi svensa sen engelska o sen slutade vi :P på tal om idrott så var det pisstråkigt för jag fick nt göra det jag ville för jag hade paxat såna där ringar som man hänger i o då hade jag paxat andra eliin hade paxat den första o emelie ville ha den tredje men då hade bella paxat den o sen sa maja att hon skulle ha min så blev jag arg o gick till jossan o felicia som körde "dopp-boll" men det gick nt så bra för os för jag bara sköt iväg bollen *haha det var askuul* o sen frågade maja o bella om jag ville ha en ring o då sa jag till eliin efter lektionen så sa jag såhär: "om man får vara med första gången behöver jag inte vara med andra gången heller så jag var med jossan o felicia hela idrottslektionen men efter tyyp halva lektionen kom eliin til oss o sen gick hon till elvis igen...aja sen efter skolan cyklade jag hem på typ 5min o sen satt jag vi tven o sen kom nt sandra så då var jag tvungen att gå med zita o sen kom hon...aja ses

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0