mina älskningar <3333333333333333333333

Alex jönson:
du är en underbar kille som jag känt sen vi var bara 5år gamla o vi har fortfarnade kontakten.du e kittlig i midjan o det e jätteroligt att kittla han då för han låter som en tjej då^^
fakta:
Namn: alex jönson
ålder: 12 snart 13 år
bor:i handen^^
Rebecca broberg-lindau:
du är en underbar tjej som flyttar hit o dit men jag älskar dig ändå <33333 även om jag bara hade känt dig i 1minut skulle jag älska dig du e bra på att prata högt men det e askul när du pratar högt
fakta:
Namn: rebecca broberg-lindaou
ålder:12 snart 13 år
bor: i dalarna
blogg: http://beccaaasss.blogg.se
Rebecca roselius:
vi träffade varandra på min första hajk (invigningshajken) o vi blev kompisar nästan direkt sen dess har vi haft kontakten nu när du flyttade till småland blir det ju svårare att hålla kontakten men det går hur bra som helst
fakta:
Namn: Rebecca roselius
ålder: 16 snart 17år
bor: i småland
Izabella wretman:
innan feman visste jag nt ens vem du var med nu vet jag det o nu har vi till o med skåpen brevid varandra du e alltid full av energi o ibland kan du få en överdos av det^^ haha nee men du har extra enegri nån stans i kroppen...
fakta:
namn: Izabella wretman
ålder:13år
bor:lillgården
blogg: http://bellizandmemma.blogg.se/ elr http://bellisfellis.blogg.se/index.html
elin janermark:
du är en underbar tjej som bara hittar en gång i livet du e full i skratt o jag älskar att vara med dej <3333 du får alla att le när du själv ler men när du ler ler ingen annan heller
fakta:
Namn: elin janermark
ålder: 12 snart 13år
bor: i tungelsta
blogg: http://elaijjn.blogg.se/index.html
elvira warberg:
du e full i skratt som inte går att stoppa om du väl börjar skratta går det inte att sluta och du o din fantasi är bra rolig o äcklig men om den nt vore äcklig skulle det inte vart din hjärna :P
fakta:
namn: elvira warberg men kallas elviiz
ålder:12 snart 13år
bor: i tungelsta
blogg: http://snyggelvis.blogg.se/
emelie gidlöf:
du e en underbar tjej som e väldigt nyfiken av dig och det gillar jag^^ du älskar dina små kaninungar o dom e juhur söta som helst
fakta:
namn: emelie gidlöf
ålder:12 snart 13år
bor:lida
blogg: http://emeliieii.blogg.se/
emma hellman:
du är en underbar tjej som jag lärde känna för kanske ett år sedan men det känns som tyyp 5år:P vi båda älskar scouter o du e den enda jag e med på scouterna (av tjejerna)
fakta:
namn: emma hellman
ålder: 12 snart 13år
bor:jordbro
blogg: http://emmalovers.blogg.se/
emma roxström:
du är min alldeles egna syster vi håller ihop i vått o torrt vi har känt varanade sedan vi var 5 o vi ska känna varandra ända tills vi dör så e det bara <33333333333333 du e helt underbar på alla möjliga sätt det finns nt en enda ska som e negativt med dig <33333333333333
fakta:
namn: emma roxström
ålder: 12 snart 13år
bor: fjärdhundra
felicia paavilaien:
du är en underbar tjej som jag har känt sedan fyran o vi var fyra st oxå vi hittade varandra direkt du,jag,frida o maja var alltid tsm på raster,lov osv...
fakta:
namn: felicia paavilaien
ålder:12 snart 13år
bor: brandbergen,lida
frida:
du e en underbar tjej som gillar att "byta" vänner först e du med oss nästa sekund e du med emma o dom o sen e du med oss igen men det gör inget men det e roligt oxå :P
fakta:
namn: frida johansson sörensen
ålder: 12snart 13år
bor: lida
jessica alsterblad:
du är en underbar tjej som jag nt känt så länge elr sen jag gick i fyran då men aja skit i det du e jättesnäll kompis men jag brukar nt vara med dig men aja
fakta:
namn: jessica alsterblad
ålder:14år
bor:venne
blogg: http://smileforever.blogg.se/
johanna rampitsch:
du är en underbar tjej som jag lärde känna genom stoffe det började med att du såg mig i webbkameran o sen träffades vi för första gången på benkes begravning o nästa gång på ösmo 24:an där du var funk.o snart igen ;)
fakta:
namn: johanna rampitsch
ålder:16 elr 17 ??
bor:ösmo
blogg: http://ruumpaans.blogg.se/
johanna solem:
dig lärde jag känna när jag var cirkus 4-5år o vi träffades i 2våran" lekplats joo kmr du nt ihåg att vi kallade lekplatsen för "emma o sandras lekplats" när vi var mindre o vi typ gungade o sen bara var vi kompisar
fakta:
namn: johanna solem
ålder: 12år
bor: handen
blogg:  http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
josephine sjögren:
du e en underbar tjej som oftas brukar vara själv om det hnt nåt...men kmr ihåg när du skrattade i 2 timmar och 15 minuter det e helt otroligt hur mkt man kan skratta kmr nt ens ihåg vf du skrattade^^
fakta:
namb: josephine sjögren
ålder: 12 snart 13år
bor: tungelsta
blogg: kan nt den utan till :S
linne´a fröberg:
dig har jag känt ett bra tag nu från 5till 13 det e helt otroligt hur vi håller kontakten men det e nt så konstigt våara päron har ju kontakten så då får vi ju oxå hålla kontakte :P aja
fakta:
namn: linnea fröberg
ålder: 12 snart 13 år
bor: handen
blogg: http://thisisaboutlinnea.blogg.se/
maja almlöf:
du o jag har känt varandra sen vi gick i fyran jag var helt ny o du kände iaf nån men så kom du tyyp fram till mig o frågade om jag ville vara med o ofc ville jag det :P vi har mkt gemensamt vettu
fakta:
namn: maja almlöf
ålder: 12 snart 13år
bor:lillgården o V-H
blogg: http://floweranna.blogg.se/
nicole Gutierrez Alé:
dej har jag nt känt såå länge men det räker för att kunna veta att du e snäll o omtänksam du har en skitcool stil som lyser upp alla på scouterna ;)
fakta:
namn: nicole Gutierrez Alé
ålder:13 snar 14år
bor:vetefaan
sebbe:
du är en underbar kille som bara gillar o kramas o gosa det e gulligt men det kan bli fööör mkt
fakta:
namn:sebastian ...??
ålder:12 snart 13år
bor:handen
christoffer roselius:
du e en underbar kille som jag fortfarnade älskar men det gör nt du o det e lungt börjar tappa känslor lånsamt ;) men aja du e iaf en bra kille :P
fakta:
namn:christoffer roselius
ålder: 14 snat 15år
bor:handen o moheda
tove nordström:
du är en underbar tjej som helt plötsligt e värdens ängel du va iaf det i helgen (på sms) o det uppskattar jag att du säger som du gör :P
fakta:
namn: tove nordström
ålder:13 snart 14år
bor:handen
blogg: http://towwis.blogg.se/
jaa det var alla älskar er alla mina små hjärtan <3333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det dina vänner

vet du inte ens hur gammla dåm är så är ni inte riktiga vänner ni kännr bara varndra

du vill bara skryta och få det att låta att du har ,ånga vänner et är bara därför du skrev dåm

2010-04-01 @ 21:05:43

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0