statistiken går upp o ner :p

jaa har nt haft så bra uppdatering men än en gång har jag en förklaring :) i fredags okade jag nt för då ville jag se på lets dance finalen även om nt jag har föllt det i år men aja sen i lördags så vaknade jag tyyp vid 10-9 nån gång där o sen kl 2 (ca) då skulle vi ta tåget till stan o sen skulle vi se på "remember me" det var asbra men när vi skulle köpa popcorn o sånt där så delade dom flesta o då delade jag o frida o hon ville absolut sitta i mitten så det blev lite surt för vissa andra o sen efter bion så åkte vi hem o så sov majz o eliin över hos mig det var asroligt först kom eliin tyyp halv åtta o sen kom maja en halvtimme senare o sen skulle vi lämna beccas mapp o då fick vi oxå see emelies gulliga kaninungar o sen åkte vi hem men hemma så skulle vi låna mammas rum för det får nt plats hos mkig så vi tog in sterion,popcorn o massa annat sen så var vi uppe till tyyp halv ett o sen vknde jag först kl 06.00 o sen vid sju men då hade vi nt ställt om klockorna o sen idag åkte jag o eliin till centrum o sen åkte jag hem o så fick jag cykla för första gången på det här året det var najjs sen var jag med sandra,mattias jaa o två till kmr nt ihåg vad dom heter men dom e grannar med oss iaf o sen kom farmor o farafar till oss o vi åt rulltårta o sen så började jag rensa mitt skåp (hemma) o så imorron så har jag studiedag o utvecklingsamtal o sen ska vi bada med scouterna det kmr bli asnajjs men hoppas ni orkade läsa hela min helg ;) sees

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0