uppdateringen e dålig^^

hejhej jaa rubriken stämmer ju men jag har faktiskt en andledning till det^^ först så på fredagen så åkte jag till scoutstugan  o då satt jag brara vid "skogrejen" o satt där en rätt lång stund sen så på lördagen skulle vi upp kl åtta för att hinna med så att vi var vid ösmo innan tolv iaf..o sen kl tolv började tävlingen (ösmo 24.an ) o då fick vi tyyp o sen skulle vi tävla i ett dygn 24 timmar sen så i min patrull var det jag,alex, alexander, viktor, sebbe jaa o så mattias o dutten ( edith)  våra ledare  men det gick sämst för oss för alexander gnällde tyyp herla tiden o sen när vi skulle tbx så hann jag o viktor dit innan kl var tolv men dom andra kom 4min sent så vi blev diskade o sen skulle vi hem sen så hämtade jag elin för hon skulle sova hos mig o sen så började vi 12.20 o sen var jag med henne efter skolan elr vi åkte till centrum o sen gick jag direkt till scouterna se såg såg jag på "svenska hollowood fruar" o sen gick jag o la mig o idg blev jag väckt av familjen för jag fyller år idag ;) o sen ikäll ska jag vara med familjen o släkten o förmodlgen chatta med emma <33333 aja har fått kramp i handen nu såå sees

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0