eliin o bella ;)

heej idag har jag vart med eliin o bella det var rooooligt.....först i skolan var et sååå jävla varmt o sen så vi gick till bella o sen tog vi på oss badkläder o satte på vattenspridaren under stuttsmattan det var roligt fast eliin hoppade nt såå mkt men iaf sen så solade vi hoppade igen o sen så gick vi ner till deras källare o pratade o lyssnade på musik sen gfrös jag så då låg jag  täcke ;P o sen så skulle vi hem då gick vi sen så åt jag gjorde svenska läxan o sen målade jag nagrana....
jag tror det nt var såå många som fattade förr förra inlägget och et e hlt okey var arg och ville bara skriva aja hejså

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0