********* ***** **** *****

hej kan ni gissa vad det står?? igår satt jag hemma medas alla var på majbrasor o sånt där....jag kollade på halva filmen av bröloppsfotografen o sen såg jag talang 2010 o sen kollade jag klart på bröloppsfotografen o sen gick jag o la mig o semn så vaknade jag halv åtta o då gick jag ner o kollade om jag hade feber o självklart hade jag det >.< så åt jag frukost o sen åkte jag o lämnade mat o scoutgrejer till eric o sen åkte vi o handlade o sen så åkte ja hem o kollade på tv sen så städagr jag mitt ru m o sen så vet jag nt vad jag ska göra nu sitter jag o äter ett äpple det e gott o  sen ska jag göra nåt.....nu har dom på scouterna mkt roligtare än mig tyypm

Kommentarer
Postat av: Elviiz<3

Åh! Nu e du mkt fiin i ditt nya hår!!XP<3333

2010-05-01 @ 18:03:42
URL: http://snyggelvis.blogg.se/
Postat av: emma <3333

taacck ;) <33333333 x)

2010-05-01 @ 18:04:35
URL: http://zitaemma.blogg.se/
Postat av: eric

fan vad ofta du har börjat nämna mitt naman

2010-05-02 @ 14:53:15

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0