?!

fatta hur mkt jag älskar er
ni är det viktigaste jag har <3
ni stöttar mig <3
ni hjälper mig <3
ni ser till att jag är glad <3
ni ser hur jag mår och om jag nt mår bra hjälper ni mig att nt må dåligt elr nåt sånt <3


det finns många som jag älskar.....

skolan:
Elin
Izabella*
Elvira
Josephine*
Emelie
Maja*
Frida*
Felicia*

dom är inte i någon spec. ordning!

scouterna (tjejer):
Emma. H
Veronica
Jassmine
Nicole

scouterna (killar):
Fredrik (T.K)
Eric
Alex*
Sebbe*

utanför skolan/scouterna:
Emma.R
Johanna*
Linnea*
Evelina*
Rebecca



jaa jag har säker glömt några (tror jag)

aja dom personena men en * brevid litar jag nt helt på men litar ändå på dom

et gör inget om nt nt fattar nåt på förra inlägget!



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0