jaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Xd

heej idag har jag vart i skolan o i skolan var det bara jag,majz,felicia,jossan som var i skolan av dom som jag e med för elin,emelie var sjuka bella är i barcelona o elvis e på kreta o så nu har jag glömt nån det vet jag^^
aja först hade vi läsning o då satt HK brevd oss o sen hade vi lite olika lektioner o sen hade vi no o då skulle vi läsa om puberteten o sen så var det lunchu o bla bla bla o sen efter skolan så var jag med maajz o felicia det var roligt för först så skulle vi ta tåget till majaz pappa o sen åt vi mellis o sn ville vi baka då bakade vi chokladbollar o sen så satt vi oss vid datan o sen så skulle dom på musical o då tog vi bussen o sen så efter ringde vi HK o frågade om jag kunde bli tsm med han o han sa jaaa Xd o sen hade dom musical o om du vill se den kom till tungelstA KYRKA KL. 17.00 dom e duktiga sen skulle jag hem o plugga o sen imorron e det skola o då ska vi lura killarna lite genom att ha på oss idrottskläder innan sen ska vi byta om men dom o då kmr dom ju tro att vi e knäppa^^ o sen efter det ska vi till centrum o sen på torsdag så ska jag,felicia,maajz o HK o EH vara tsm o sånt dr så ni får veta mera sen^^
heejdå

Kommentarer
Postat av: Eliin

Bella kan oxå mena att jag glömde säga att hon ska till Barcelona:)

2010-05-05 @ 10:05:44
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0