jag somnade idag xD

heej dagen började rätt bra,idag så har vi haft no, svenska, matte, lunch, läsning men på läsningen kom ingen lärare så vi satt tyyp o pratade hela lektionen xD o se var det bild....jag bella och frida han precis göra klart vår drake (elr jaa det blev en blandning av drake och anka xD ) och vi döpter den till "lill snorren" elr når xD och sen efter det hade vi matte igen då kolade vi på någon mattefilm det sög så jag somnade och sen somnade bella brevid mejj (bella skulle väckyt mejj) och sen säger tommy att han kan väcka mejj men han somnar oxå xD och sen slutade jag det var najjs och nu ska jag sitta lite vid datan och sen städa det sista på mitt rum och sen ikväll ska vi äta tacos och kolla på talang 2010 och imoron går jag upp 10 för att hinna fixa mejj sen åker jag och eliin till emelie och sen kmr vi tyyp dampa dära xD aja hejdå ;)

Kommentarer
Postat av: johanna§§

Kan du inte uppdatera med mera bilder?

Kram <3

2010-05-28 @ 15:38:58
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
Postat av: emma

nepp det går inte min data e cp

2010-05-29 @ 12:23:14

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0