orgentering-regn=bläääää!!!!

heej idag vaknade jag rätt tidigt var pigg som en mört och sen när jag kolloade ut blev jag nt glad =/ jag packade o ånt där och precis när vi ska cylka glömmer jg tt vi skulle ha med oss paraply men det skeet jag i för vi var sena till bella sen står jag o väntar i ca 7-10 min på att hon ska komma men nee då hon ringer nt så jag star blööt i regnet och väntar på att bella ska komma o sen cyklar jag o sen sammlas vi i skolan och sen ska vi orgentera (vette faan hur det stavas)
och sen börjar vi och i början så kom jag,jessica och felicia nt överens det vwrs jobbigt för alla tyckte att vi skulle gå åt olika håll o vem hade rätt?? joo jag o sen innan vi åkte sa jag att jag ville gå med nån som kan kartan bra och jessica sa att hon kundde den helt perfekt men nee då så jag höll reda på vart vi skulle/vart vi var och jag hade rätt hela tiden o sen skulle vi ta nr. åtta o den var rätt in i skogen och då gick vi dit sen tckte jessica att vi skule gå åt andra hållet då gjorde vi det o var borts i 30min (asså vilse) och sen hittade vi tbx o det känndrs som om jag hade vattenbölar i skorna så först tog vi bussen till tungelsta och sen cyklade jag hem (jag glömde min hjälm) så jag cyklade utan och nu har jag varma kläder och sitter och bara njuter av värmen och att jag e inne.....aja hegjdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0