upp och ner precis som en berodalbana :O

asså nu kmr jag bara skriva om dom som jag saknar mest...
Evelina:
när vi var fem år teräffades vi på dagis....jag blev kompisar nästan direkt det var sköönt att ha en kompis som dig
sen kom vi allt närmare varandra och vi delade bästis-halsband vi hade gjort tyyp två styckna och så hade vi två till (tror jag) jag har fortfarande kvar dom och kommer alltid att ha det, visst vi har bråkat men det har alltid gått över men sen jag flyttade så har vi glidit isär och det är inte såå roligt....

Emma.R:
Du och jag har känt varandra ända sen dagis vi blev bästisar nästan direkt men du flyttade i ettan så vi hann nt var med varandra såå mkt men sen träffades vi år efter år men här tog det stopp vi har nt träffats på två år och under den tiden hwr vi hunnit vuxit ifrån varandra så när du kom nu för nt såå länge sen så hade både du och jag förendrats och allt var mkt konstigare nu....

aja först i fredags så skulle eliin kommit till mig direkt eter att hon packat hemma hos hennes och jag räknade med att det skulle ta ungefär 45min men det tog 2 timmar o det var asjobbigt att vänta -.- aja sen slaggade hon hos mig och sen åkte vi till centrum vi skulkle köpa avslutningsklänning till mig och hennes vi kollade i olika affärer men hittde inget flörst men swen åt vi på tacobar isället och sen hittade vi en blå klänning på gina tricot en rosett och ett skärp, och lösnaglar och hon hittadde samma sak (förutom rosetten)
sen tog vi en glass på donken ;P aja dom jag träffade/såg i centrum som jag kände va: Tove, Alex, Felicia, Emma.H, Johanna.R glömde säkert nån aja efter det så åkte vi först till mig var ute och sen packade jag för vi skulle till elin o slagga där o när vi kom dit skulle vi äta hos deras grannar då åt vi korv,potatissallad,bröd och grönsaker och sen var det melon/glass/godis till efterrätt och sen gick vi runt lite ute och sen ville vi att vi skulle slagga hos mig (igen) så då gjorde vi det sen nu på morgonen så fixade vi os o sånr där o sen så skulle jag+mi familj titta på sandras dansuppvisning det var bra o sen så kollader vi på mammas nya lägenhet det var nt spec. fiin med det duger men den låg fett långt borta från V-H station som mamma hade förklarat det så var det nära o sen åkte jag hem o rensade garderben och nu sitter jag här ;) kanske skriver imorro hejdå

hoppas ni orkade läsa allt^^

Kommentarer
Postat av: Bella <33

Vi har bott på huggarvägen 27 och 33!!!

2010-05-25 @ 12:56:07
URL: http://loveoveloveee.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0