Älta = Älskning = Phille =D

Heej :)

Igår åkte jag jur till Älta där älskning och koompisar boor <3

åkte dit.mötte upp Phille o sen gick vi hem till Andreas,vi va inne ett tag,dom spelade tyyp nå spel (tråkigt) o jag satt o kollade på sen började doom tyyp hoppa på varandra XD de va roligt o see på då^^

Efter dte gick v ut,dm ville tyyp att vi skulle träffa deras kompsar så jag följde me,liite udda vänner men roligt^^

Sen när vi gick till bussen står vi o väntar o då kmr bussen o åkre bh förbi oss,så Phille,Andreas,Leo och Elias cyklade skiit fort till busen o stannade den,sen fck jag låna Elias cykel o cykla ikapp eftersom jag sprang först,fick skiitont i knäna -.-

Sen skulle dom kommit till tyresö o vänta me mej men doom kunde inte ;(

O sen åkte jg buss o åt klubba^^

När jag kom hem åt vi o sen kollade jag på tv^^ :)

Nää nu ska jag dra till skoolan -.-

(K)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0